La santcugatenca B&B Trends adquireix la unitat productiva de Coveright Martorelles
La unitat productiva de Coveright ja té nou propietari. Es tracta de l’empresa de Sant Cugat B&B Trends. L’adquisició ha posat punt final al concurs de creditors que afectava l’empresa amb seu a Martorelles.
Finalment, B&B Trends, filial del grup Brand Corner, ha estat l’única empresa que ha posat sobre la taula una oferta de manera oficial i la proposta recull una retallada considerable de la plantilla.
Actualment, l’empresa Coveright de Martorelles té una seixantena de treballadors. Una quantitat que en els pròxims dies es reduirà dràsticament. L’empresa B&B Trends, la nova adjudicatària de la planta martorellenca, té previst retallar gairebé la meitat de la plantilla. Al llarg d’aquesta setmana es presentarà un expedient de regulació que afectarà prop de 25 persones. Tot plegat deixa un alt nivell d’incertesa entre els treballadors.
Per la seva banda, l’empresa considera que aquesta venda garanteix la continuïtat de Coveright al territori i afegeixen, que un cop s’estabilitzi la producció, es podrà tornar a contractar bona part dels empleats acomiadats. L’objectiu és fer una inversió de més de 3 milions d’euros a la planta i recuperar els nivells de producció que tenien abans de la pandèmia. Uns nivells que se situaven un 40% per sobre dels nivells actuals.
Coveright va entrar en concurs de creditors fa dos mesos a causa de l’increment del preu de les matèries primeres i del gas, la principal energia que utilitza l’empresa. La venda de la unitat productiva, finalment, s’ha efectuat per la quantitat mínima prevista, 100.000 euros.

