L’escola d’arts marcials Hansu impulsa un taller de defensa personal per a dones
Amb motiu del 25N, l’escola d’arts marcials Hansu de Mollet ha organitzat una classe de defensa personal femenina. L’objectiu d’aquesta activitat ha estat donar recursos a les dones davant una agressió masclista.
Un dels objectius de les arts marcials és donar resposta a una agressió. Per aquest motiu, prop d’una seixantena de persones, principalment dones, han participat en un taller organitzat per l’Escola Hansu on han pogut aprendre diferents tècniques de defensa personal.
Durant la sessió, les alumnes han conegut com treure profit d’allò que tenen a l’abast per rebutjar una agressió masclista. Una trobada que, més enllà de la formació, ha enfortit la confiança de les assistents.
A més, el taller ha comptat amb diferents sortejos de productes i serveis del sector de la cosmètica a càrrec d’un negoci de la ciutat que també ha volgut formar part d’aquesta activitat.
Aquesta classe de defensa personal femenina s’ha fet entorn dels actes del 25N, el Dia Internacional contra la Violència envers les Dones.

