L’Ajuntament de Martorelles impulsa tallers a les escoles sobre drets i abús infantil
En el marc del Dia Universal dels Drets dels Infants, l’Ajuntament de Martorelles ha impulsat una sèrie de tallers als centres educatius del municipi perquè els infants coneguin els seus drets i com els han de defensar.
Amb aquest exemple d’un abús per part d’un entrenador d’extraescolar «Va obrir la porta i em va fer un pico».
Les tècniques del servei de psicologia de Martorelles expliquen als alumnes de sisè de primària de l’Escola Simeó Rabasa com haurien d’actuar. També aprenen a diferenciar quan es tracta d’un secret o quan és un problema.
Amb aquest taller adreçat als alumnes de 4t a 6è de primària de les dues escoles del municipi, l’ajuntament de Martorelles vol que els infants coneguin tots els seus drets i prevenir l’abús sexual infantil.
Amb aquest mural fet pels mateixos alumnes, es tanca un taller que s’ha desenvolupat durant 4 jornades.

