Dia d’activitat frenètica als mercats municipals abans dels àpats de Nadal
Demà se celebra la nit de Nadal i l’activitat a molts establiments del territori ha estat notable durant tota la jornada. Sobretot als mercats del territori, ja que moltes famílies han recuperat els àpats tradicionals després de les restriccions de la pandèmia. Tot i l’augment dels preus de la majoria de productes, les vendes han estat considerables.
Al Mercat Municipal de Mollet, és un dels llocs on més es nota que estem a menys de 24 hores de començar amb els grans àpats nadalencs. La gran afluència de gent d’aquest divendres i les cues que es generen a la majoria de parades en són una mostra. Per aquestes botigues d’alimentació les festes de Nadal són els dies de més facturació de tot l’any.
Enguany com que els preus fa mesos que van a l’alça, l’encariment habitual dels productes abans de Nadal no s’ha notat tant.
Tot i això, la gent continua comprant. I és que les famílies tenen ganes de tornar a retrobar-se després de dos anys de pandèmia.
I com sempre, els tradicionals àpats típics nadalencs tornaran a estar presents a la majoria de les cases.

