18 comerços de Mollet s’adhereixen a la Xarxa de Punts Liles Quotidians
L’Ajuntament de Mollet ha presentat la Xarxa de Punts Liles Quotidians. Una xarxa local d’establiments i equipaments de la ciutat que seran punts de prevenció de les violències masclistes. De moment s’han adherit 18 establiments, als quals se’ls ha fet una formació per saber com actuar en cas que algú els demani ajuda.
Un total de 18 establiments de Mollet ja pertanyen a la Xarxa Punts Liles Quotidians de la ciutat. Una iniciativa molt similar als punts liles que es van situar a la festa major de l’estiu, per prevenir les violències en els espais d’oci nocturn i que van tenir un gran èxit.
La Diputació de Barcelona ha participat en aquest projecte oferint els recursos necessaris perquè els comerciants sàpiguen com actuar i puguin decidir com ajudar a la víctima.
Una iniciativa que ara permetrà ajudar a les dones que sovint tenen por a les conseqüències de denunciar.
La xarxa dels punts lila quotidians té previst estendre’s a més comerços i establiments en els pròxims mesos.

