27 de març de 2026
InformatiuMollet del VallèsMunicipisNotícies

L’escola Joan Papasseit de Mollet remodela la biblioteca per convertir-la en un espai extraescolar polivalent

 

La Biblioteca escolar és una eina imprescindible per l’aprenentatge i el foment de la lectura per als més petits. És per això, que escoles com la Joan Papasseit de Mollet busquen noves iniciatives per impulsar el plaer per llegir als infants.

Amb l’objectiu de fomentar la lectura als més petits, l’Escola Joan Papasseit de Mollet ha fet una remodelació de la Biblioteca. S’han comprat nous llibres i s’ha obert l’espai fora de les hores lectives durant dos dies a la setmana, els dilluns i dimecres.

A més, l’espai comptarà amb una dinamitzadora que farà la lectura d’un conte i una manualitat relacionada. Els dilluns anirà adreçat als més petits, i dimecres per l’alumnat més gran del centre, que també tindrà al seu abast una persona del centre de repàs 2+2 per ajudar-los amb els deures o qualsevol tasca educativa.

Aquesta iniciativa també pretén que la biblioteca es converteixi en un espai extraescolar més perquè els infants puguin tenir un lloc per poder fer deures, estudiar, reunir-se amb els companys per fer treballs en grup o simplement agafar llibres de préstec i fomentar la lectura.

Aquest projecte de remodelació ha estat possible gràcies als fons europeus PROA.