12 de març de 2026
CRAWLLInformatiuMontmelóMunicipisNotícies

La 10a edició del Fitkam de Montmeló porta 20 espectacles de 19 companyies al municipi

 

 

L’estima pel nostre entorn, la consciència del món que ens envolta i el seu coneixement serà el fil conductor de la 10a edició del Fitkam, el festival infantil i juvenil d’arts escèniques de Montmeló. Enguany la inauguració serà el divendres 28 d’abril i al llarg de tres dies inclourà un total 30 funcions de 20 espectacles diferents, que s’han escollit entre les dues-centes propostes rebudes de les companyies de teatre participants, el que suposa una xifra rècord pel festival.

Dinou companyies de Catalunya, València, el País Basc i Madrid mostraran les seves últimes creacions de gèneres molt diversos com el teatre visual, titelles, clown o màgia, i alguns espectacles seran itinerants.

Quant a novetats, aquest any retornen els espectacles a l’exterior, als Jardins i l’Amfiteatre de la Torreta, així com a la plaça de la vila; i també el fet que la programació s’ha vinculat a les activitats de les escoles.

Finalment, amb motiu del 10è aniversari, l’edició d’enguany ha preparat una festa als jardins de la Torreta, amb la companyia musical de la DJ Truck Lola Van, i amb la presència de moltes de les persones que han fet possible aquests 10 anys de festival. Les entrades pel Fitkam 2023 ja estan disponibles a www.entrapolis.com.