Els Castellers de Mollet descarreguen els primers castells de set de la temporada
Els Castellers de Mollet han descarregat els primers castells de set de la temporada en les seves actuacions d’aquest cap de setmana en motiu de la celebració de Sant Jordi. Els de camisa verd claret han actuat a casa acompanyats pels Castellers de Castelldefels i la colla Alt Maresme i Selva Marítima.
Els castellers han descarregat les construccions que tenien previst tirar a plaça com el 3de7, el 4d7 que han descarregat en el segon intent i el 5de6. Per tancar l’actuació han descarregat el primer pilar de 5 de l’any. Una actuació que mostra el treball de la colla per tirar endavant els objectius marcats per aquest inici de temporada.
Els castellers de Castelldefels, els de la camisa groga, han descarregat el 3d6 amb agulla, el 3de6 i la torre de sis. Per la seva banda, els Castellers de l’Alt Maresme i la Selva Marítima han descarregat el 3de6, el 4de6 i el 3de6 amb agulla. Per les dues colles aquesta actuació ha estat la primera de la seva temporada fora de casa.
A més, d’aquesta actuació a casa els castellers de Mollet també han actuat amb la colla dels capgrossos a la seva diada de Sant Jordi a Mataró. La colla de Mollet va repetir els castells de la vigília, però amb una ronda més que van descarregar la torre de sis.

