Lliurament de diplomes als nous agents rurals desprès d’onze anys
Després d’onze anys sense convocatòries per agents rurals, aquest matí s’han lliurat els diplomes als 54 agents que han superat el curs de formació bàsica dels agents rurals. Aquesta ha estat la primera promoció després de més d’una dècada. A l’Institut de Seguretat Pública de Mollet també s’ha lliurat l’acreditació als 102 nous caporals, 57 sergents i 20 oficials del cos de Bombers de la Generalitat. Una de les promocions més grans dels darrers anys.
A part dels bombers també s’ha fet l’entrega de 54 diplomes a agents del Curs de Formació Bàsica dels Agents Rurals, una promoció especial perquè després d’11 anys sense convocatòries enguany s’ha reforçat el cos amb 110 nous agents i un canvi en el vestuari i vehicles. L’Aina Sanz és una de les noves agents rurals. Dels 54 graduats només el 20% són dones, tot això, per l’Aina la seva aspiració per assumir aquest càrrec no l’ha fet tirar enrere.
L’acte d’entrega de diplomes als nous agents rurals ha finalitzat amb l’alliberament de dues aus rapinyaires que simbolitzen aquest moment tan especial per aquestes noves incorporacions.

