Martorelles acull la trobada anual sardanista de germanor
Martorelles ha acollit un any més la trobada anual sardanista de germanor oberta a tothom. Amb la missa a la Capella de Sant Domènec a càrrec del mossèn Manel i cantada per l’Escola Orfeònica de Martorelles en honor a la Mare de Déu de Montserrat ha començat la trobada anual sardanista de germanor al pati de la Masia de Carrencà. Una trobada on s’han reunit diferents pobles de la comarca per compartir la seva passió per aquest ball tradicional.
Un any més, l’audició de sardanes ha anat a càrrec de la Cobla Ressò. Una cobla que ja fa 15 anys que participa en aquesta trobada i que enguany ha portat un repertori ben variat de sardanes clàssiques i balladores i que ha acabat amb ‘L’Aplec de Martorelles‘ una sardana de Carlos Santiago en honor als sardanistes martorellencs.
A mitjan jornada de sardanes, s’ha fet vermut per a tothom per crear l’ambient de germanor que caracteritza aquesta trobada.

