28 de març de 2026
InformatiuMontornès del VallèsMunicipisNotícies

L’alumnat del Pla de Transició al Treball tanca el curs amb l’entrega de diplomes

 

Un per un, els estudiants dels cursos del Pla de Transició al Treball de Montornès han pujat a l’escenari a recollir el seu títol. Es tracta de joves d’entre 16 i 21 que no tenen l’ESO i que volen continuar amb la seva formació. Enguany, han triat entre el cicle d’auxiliar d’hoteleria, cuina i serveis, i el d’auxiliar de fabricació mecànica, ajust i soldadura. Un primer contacte amb el món laboral que l’alumnat ha valorat molt positivament.

A banda d’obtenir la certificació de primer nivell de qualificació professional, els nois i noies han rebut també el certificat de curs específic d’accés a cicles formatius, un títol que els permet l’accés a graus mitjans i que reconeix la feina feta durant l’any.

L’acte de cloenda del curs d’enguany ha finalitzat amb un petit aperitiu. La nova promoció començarà el curs el pròxim 12 de setembre.