El grup d’adults de l’Aula Municipal de Teatre de Montornès representa la comèdia ‘Hay que matar al muerto’
L’Aula Municipal de Teatre de Montornès està tancant el curs amb la representació de les obres que els diferents grups han treballat durant tot l’any. Els darrers a mostrar-ho han sigut els adults.
La comèdia ‘Hay que matar al muerto’, d’Hugo Daniel Marcos, ha sigut l’obra que ha preparat aquest curs el grup d’adults de l’Aula Municipal de Teatre de Montornès. Després de mesos d’assajos, l’han representat al Teatre Margarida Xirgu.
L’obra explica la història d’un detectiu i el seu ajudant, que han sigut contractats per esbrinar qui vol assassinar un ancià i heretar la seva fortuna. Per poder participar-hi tots, la professora del grup ha fet una adaptació de l’obra original.

