5 d'abril de 2026
EsportsMollet del VallèsMunicipisNotícies

Alejandro Muñoz, del Mollet, signa un rècord d’Espanya que no se superava des de feia 20 anys

 

Alejandro Muñoz ha establert el nou rècord d’Espanya sub-16 en la modalitat de salt d’altura. La nova marca l’ha signat a Alacant en un campionat on també s’ha fet amb l’or.

Alejandro Muñoz ha tornat avui als entrenaments després d’un campionat d’Espanya impecable. L’atleta del Mollet anava amb l’objectiu d’aconseguir l’or en la prova del salt d’altura. A mesura que avançava la competició les seves sensacions eren més bones. Ha estat en el darrer intent quan ha fet un registre de 2 metres 5 centímetres, que ha significat un nou rècord d’Espanya sub-16, una marca que no es movia des de feia 20 anys.

Ara toca descansar una mica, perquè el pròxim repte arriba d’aquí a dues setmanes, amb el Campionat de Catalunya Absolut. En aquest cas hi va, tal com diu ell, a mirar i aprendre, però les bones marques d’aquest jove de 15 anys fan preveure que encara li queda molta projecció dins aquest esport.