27 de març de 2026
InformatiuMollet del VallèsMunicipisNotícies

L’Abacus de Mollet llença la proposta educativa ‘LecXit’ per fomentar la lectura entre els infants

 

Un cop acaben el curs escolar a l’estiu, molts infants deixen enrere l’hàbit de llegir. Per combatre-ho, aquest estiu, l’Abacus de Mollet ha incorporat la proposta educativa ‘LecXit‘, que consisteix a organitzar activitats i dinàmiques per a fomentar la lectura entre els infants. Les activitats, que es fan de dilluns a divendres, han començat a finals d’aquest mes de juliol i s’allargaran tot l’agost.

Una de les activitats ha sigut una lectura conjunta del còmic ‘Les Bruixes de Brooklyn‘, que seguidament s’ha complementat amb un taller de creació de còmics de màgia, a partir d’uns personatges que havien de retallar.

Les activitats van dirigides a preadolescents de 12 anys, però també a infants de 6-7 anys que tot just comencen a llegir.

Evitar que els infants trenquin l’hàbit de la lectura pot ser el primer pas per millorar la comprensió lectora.