Circ i havaneres protagonistes de les festes de la Patrona de Montmeló
El pallasso Sabani ha estat el gran protagonista del tret de sortida de la Festa de la Patrona de Montmeló. El clown ha deixat bocabadat el públic dels Jardins de la Torreta amb Kaboom, un espectacle que ha barrejat la màgia amb l’art de fer riure. Les famílies han gaudit de valent d’aquesta posada en escena, la qual s’ha presentat per primera vegada al públic.
Petits i grans han estat partícips de la proposta d’aquesta companyia que enguany celebra el seu 30è aniversari. L’actuació ha fet un petit repàs de la història de l’entitat fins als aplaudiments finals. Els jardins de la torreta han estat també l’escenari del concert d’Havaneres a càrrec del grup Mar i Vent, que ha interpretat clàssics com barquejant.
Tal com és tradició, el concert ha anat acompanyat d’un petit got de rom cremat, una proposta que ha permès als assistents viure amb energia la Festa de la Patrona del municipi.

