30 de març de 2026
InformatiuMollet del VallèsMunicipisNotícies

Comencen les obres per fer un carril bici segregat al llarg de l’avinguda Rívoli de Mollet

 

En el tram de l’avinguda Rivoli, entre el camp de futbol i l’Institut Gallecs, ja han començat els treballs per fer un carril bici segregat. A causa d’aquestes obres, està prohibit aparcar en aquest tram, ja que dels dos carrils, només n’hi ha un d’habilitat per a la circulació de vehicles. Els primers treballs se centren a treure tota la vegetació de la mitjana, pel fet que el nou carril bici anirà situat al mig de la carretera, un model de carril bici que encara no s’havia fet a Mollet.

El nou carril bici anirà per tota l’avinguda Rivoli, fins a connectar amb el carrer Sabadell, just on acaba el carril bici de l’hospital. Per la seva magnitud és una obra complexa, i es farà en cinc trams per tal de no generar problemes de mobilitat. D’aquesta manera, Mollet ampliarà la xarxa actual de carrils bici amb una nova ruta connectada amb la ja existent de l’hospital.

Els treballs s’allargaran durant 5 mesos i el pressupost és de més de 770.000 euros, finançats pels fons europeus Next Generation.