25 de març de 2026
InformatiuMollet del VallèsMunicipisNotícies

La VIII edició del Festival Internacional ‘Sona Mollet’ comptarà amb un dia més d’activitat

 

La vuitena edició del Festival Internacional de Música ‘Sona Mollet’ arriba a la ciutat del 4 al 8 d’octubre. El festival va néixer l’any 2016, motivat pel record a una jove promesa molletana, l’Anna Villaescusa, i promogut per l’Ajuntament de Mollet i els conservatoris del Liceu i d’Amsterdam.

Entre les novetats del ‘Sona Mollet‘ d’enguany destaca que el festival començarà un dia abans. Ho farà el dimecres 4 d’octubre amb la presència d’un piano de cua a la plaça Catalunya, cedit per l’Associació del Concurs Internacional de Música Maria Canals.

Com sempre, comptarà amb joves promeses i intèrprets consolidats del jazz, el piano o la música de cambra com Pedro Emmanuel Pereira, que actuarà el diumenge al Teatre Can Gomà.

Aquest festival és solidari perquè destina tots els beneficis de la venda d’entrades a la Fundació Josep Carreras contra la Leucèmia.