15 de març de 2026
Baix VallèsInformatiuMunicipisNotícies

Indignació d’un maquinista de l’R2: ”una mica de respecte a les morts! No costa tant esperar dos minuts a que passi el tren”

 

Malgrat que el semàfor dels passos està en vermell en moltes ocasions, desenes de persones ignoren els senyals i travessen les vies. Aquest fet ha provocat que un maquinista expressés el seu malestar, primer per la finestra a les persones que travessaven, i després per la megafonia del tren.

La reacció d’aquest maquinista de l’R2 s’ha fet viral a les xarxes. Des de principi d’any, han mort 52 persones atropellades per un tren.

 

Asane, el jove de Granollers que va gravar el vídeo viral de l’R3

 

A Vallès Visió hem pogut parlar amb l’autor del video de l’R3. És l’Asane, un jove de Granollers que estudia a Santa Coloma i agafa habitualment el tren.