El Circuit inaugura la instal·lació fotovoltaica d’autoconsum pública més gran de Catalunya
Al Circuit de Montmeló, 2.700 metres quadrats estaran ocupats per 1.239 panells solars. Aquesta instal·lació genera una tercera part de l’energia que consumeix l’equipament al cap de l’any.
La instal·lació de plaques fotovoltaiques del Circuit és la d’autoconsum pública més gran de Catalunya. Aquests panells solars se sumen a d’altres que ja hi havia a altres punts de l’equipament.
La inauguració d’aquesta nova instal·lació fotovoltaica, que va començar a funcionar tot just aquest cap de setmana, s’ha fet dins del marc de la segona edició de la E-Mobility Experience.
Més de 30 marques que han exposat els seus productes a la E-Mobility a Montmeló
Poder veure amb tot detall els vehicles elèctrics de les principals marques al mercat, tot en un mateix espai, ha estat possible gràcies a la E-Mobility. La fira ha acollit més de 30 marques que han exposat els seus productes, molts d’ells de Catalunya, com Ray Eletric Motos, que fa motos pensades per tota mena de desplaçament, o Ecobike, que fabrica diferents models de bicicletes elèctriques.
Al llarg de tot el cap de setmana s’han fet més de 4.300 proves de vehicles al Circuit, i s’han tancat nombroses operacions comercials. Una fira per la qual han passat més de 16.000 persones, que han pogut resoldre dubtes sobre els diferents vehicles i inclús, provar-los.
La E-Mobility també és un aparador per alguns projectes, com per exemple, equips que volen participar en la Fórmula Student. És el cas de l’equip Utron Racing, que ha aprofitat aquest esdeveniment per mostrar el seu treball.
A la E-Mobility també hi ha hagut propostes pels infants i les seves famílies: des de tallers i circuits d’educació viària, a circuits de karts elèctrics. Una segona edició que ha comptat amb la col·laboració del Súper 3, on els infants socis tenien l’entrada a la fira gratuïta.

