31 de març de 2026
EsportsMollet del VallèsMunicipisNotícies

El DM Group Mollet supera al Vic (84-72) i es classifica per a la semifinal de la Lliga Catalana

 

El DM Group Mollet ha sortit molt més ficat en el partit i en el primer període ja ha pogut portar la iniciativa. Els molletans han tancat el primer quart amb el 19 a 11. En el segon, el Vic encara tenia molts problemes amb el tir exterior. De fet, durant tota la primera meitat, només ha convertit un triple de 12 intents.

Els de Josep Maria Marsà dominaven i amb un triple de Marc Blanch, gairebé sobre la botzina, deixava el 39 a 29 a la mitja part. A la represa, els molletans han trencat el partit quan s’han escapat de 17. En els darrers 10 minuts el Mollet ha obtingut una màxima diferència de 19 punts. Amb el partit decidit, el Vic ha retallat diferències fins al definitiu 84 a 72.

Marc Blançh, amb 18 punts, i alguns en moments clau del partit, ha estat el màxim anotador.

La nota negativa ha estat la lesió de Marc Pagès, que tot sembla indiciar que té un trencament fibril·lar als isquiotibials. Així i tot, s’ha de sotmetre a proves mèdiques per confirmar-ho. Un cop superats els quarts de final, els molletans es trobaran a semis al Gironès Bisbal Bàsquet l’1 de novembre.