Martorelles viu una nit de terror al Celler i Pati de Carrencà
La zona del Celler i el Pati de Carrencà de Martorelles s’han convertit en un túnel del terror que ha acollit visitants de totes les edats en dues sessions: la primera destinada a un públic familiar i la segona amb un nivell extrem de terror.
La visita a una presó abandonada ha estat la temàtica del túnel del terror de Martorelles d’aquest any. Les colles, amb la col·laboració de l’Espai Jove i l’Ajuntament, feia més d’un mes que treballaven en la proposta.
Durant deu minuts, els més valents han recorregut diferents espais i passadissos fins a arribar a un punt on una tenebrosa monja els demanava un codi per poder sortir.
Després de superar el túnel del terror, els supervivents han pogut gaudir d’un frankfurt i un refresc.

