Les inversions augmenten un 26% en el pressupost de Mollet per a l’any vinent
El reasfaltatge de carrers, la millora de les voreres o la renovació de l’enllumenat, són algunes de les actuacions que s’encabiran dins els més de 87 milions d’euros del pressupost municipal per a l’any vinent. D’aquesta manera, Mollet augmenta els recursos gairebé un 3% respecte a l’any 2023.
El capítol d’inversions, el qual està centrat en el manteniment i la qualitat dels espais públics, serà de més de 7 milions d’euros, el que significarà un creixement del 26%.
La lluita contra el canvi climàtic amb projectes com Mollet Solar, el foment de mobilitat sostenible amb la creació de la segona línia de bus urbà i el reforç de les polítiques socials en matèria d’igualtat, benestar emocional i salut pública, són alguns dels objectius d’aquest pressupost, el qual també aposta per l’oferta cultural.
El pressupost per a l’any vinent inclou propostes d’altres grups municipals com Mollet en Comú Podem i el Partit Popular. Dues formacions que s’han abstingut, però que es mantindran atents per veure si les seves aportacions es fan realitat.
Qui no ha donat suport en aquest punt ha estat Ara Mollet Esquerra-Esquerra Unida i Alternativa, perquè considera que ha faltat voluntat política de reunió per definir les diferents partides. Junts per Catalunya a Mollet també ha votat en contra per la manca de garanties pel que fa a la seva execució. Durant el ple, Vox ha declinat el torn de paraula i s’ha abstingut en el vot del pressupost municipal per a l’any 2024.

