29 de març de 2026
InformatiuMollet del VallèsMunicipisNotícies

El pessebre del Salvador Ciurans, una parada obligatòria de Nadal a Mollet

 

El pessebre del Salvador Ciurans no para de créixer. Ocupa bona part del garatge de casa seva i ja s’ha convertit en un pol d’atracció per als veïns de Mollet. Va començar fa més de 40 anys i el seu muntatge no ha parat d’incloure aspectes nous. En aquesta ocasió, s’ha renovat el pont tibetà i s’ha fet més gran el poblat.

Qui l’ha visitat aquest any, ha tingut el repte de trobar una moto que porta a la Verge Maria. Un muntatge que captiva a tot el qui el visita.

Darrere d’aquest muntatge hi ha molta feina perquè tot funcioni. Des del saltant d’aigua fins al correcte funcionament de les figueres que es mouen. El cap del Salvador, però, no deixa de donar voltes, i un cop passi aquest Nadal ja començarà a pensar en el de l’any vinent.