La Marineta s’omple de músics amb la masterclass del reconegut trompetista de jazz David Pastor
La Marineta s’ha omplert de músics de tots els nivells. Tots ells, però, amb el mateix objectiu: aprendre per poder millorar amb els consells del valencià David Pastor. Una sessió on s’ha posat el focus en la importància del vincle que té el músic amb el seu instrument, vital per a intentar arribar a la perfecció.
La masterclass s’ha adaptat als diferents ni vells dels assistents, començant pel més bàsic i incrementant la dificultat progressivament. Malgrat això, amb un nivell més bàsic o amb un més expert, la clau és practicar cada dia. Després de la formació, s’ha pogut veure al reconegut trompetista sobre l’escenari, amb el seu grup, ‘David Pastor Trio‘. Han portat al Mercat Vell el seu nou treball, ‘Time Lapse‘, que han estrenat fa tan sols 10 dies.
Un concert que aglutina obres clàssiques amb un format ràpid i dinàmic, adaptades al jazz. Amb David Pastor a la trompeta, Francesc Capella al piano i Thomas Kent Warburton al contrabaix, han interpretat temes com ‘La Serenata‘ de Franz Schubert o ‘El Cisne‘ de Camille Saint-Saëns.

