Mollet licita per primera vegada un contracte per al manteniment i millora dels correcans
Amb el nou contracte de millora dels espais d’esbarjo per a gossos, es canviaran tots els accessos als 4 correcans i s’instal·larà doble porta. A més, la tanca perimetral de tot el recinte tindrà més alçada. Aquests, són dos aspectes que han estat molt demandats pels usuaris i que es faran realitat en el pròxim any. A banda d’aquests canvis en el tancament dels correcans, també es milloraran els elements interns, com els bancs, les papereres i les fonts, i s’instal·laran elements d’agility. L’altra novetat destacada és que tots els correcans de la ciutat estaran dividits en dos espais, un per a gossos petits i un altre per als més grans.
El pressupost de l’actuació és de 55 mil euros i també inclou el manteniment de les àrees d’esbarjo per a gossos. La millora dels 4 correcans ja existents i la construcció del nou que s’està fent a Can Borrell, també preveu nova cartelleria on es farà èmfasi en la importància del civisme en aquests espais.
També s’ha tret a licitació un contracte per al manteniment i millora de les àrees de joc infantil de tots els espais públics i també dels centres escolars. El contracte inclou un pla de millora i modernització que incrementarà la seguretat i la jugabilitat dels espais, fent-los més inclusius i sostenibles.

