16 de març de 2026
InformatiuMartorellesMollet del VallèsMunicipisNotícies

Martorelles i Mollet ofereixen refugis climàtic davant les fortes onades de calor

 

Ja fa dies que Martorelles i Mollet també ofereixen refugis climàtics a la ciutadania amb l’objectiu de combatre les fortes onades de calor.

A Martorelles s’han habilitat un total de 9 espais: 5 d’exteriors, com les piscines municipals, el parc de Can Sunyer o el Pati de la Masia, i 4 d’interiors com la Vinya, el Safareig, l’Era Jove o la Biblioteca Lolita Milà.

Pel que fa a Mollet, s’han posat a disposició de la ciutadania un total de 12 refugis climàtics, alguns d’ells a l’aire lliure, com la Dona d’aigua o l’Arc del Parc de Les Pruneres. També, però, s’han obert equipaments municipals com el Mercat, la Biblioteca o el Museu Abelló, entre d’altres.

D’aquesta manera, es vol fer front a les altes temperatures registrades aquests últims dies, especialment pel que fa a les persones més vulnerables.