31 de març de 2026
InformatiuMollet del VallèsMunicipisNotícies

Identificades 9 persones com a presumptes autores dels danys a la piscina exterior de Ca n’Arimon

 

La Policia Municipal de Mollet ha identificat a 9 persones com a presumptes autores del robatori i danys que un grup nombrós va produir a Ca n’Arimon. Recordem que, després de la final de l’Eurocopa, un grup va entrar a la força a les instal·lacions, fent diferents desperfectes.

A les persones identificades se’ls hi atribueix penalment delictes de robatori amb força i danys intencionats amb l’agreujant d’afectació a béns de domini i ús públic. Aquests delictes porten aparellats, per l’especial gravetat i pels perjudicis ocasionats, penes de presó que poden anar de 2 a 5 anys, i una multa de 12 a 24 mesos.

Pel que fa a la identificació d’aquelles persones que són menors de 18 anys, es donarà coneixement de les diligències penals a la Fiscalia de Menors.

La investigació continua oberta i no es descarten més identificacions les pròximes setmanes.