29 de març de 2026
InformatiuMartorellesMunicipisNotícies

Els cursos o les activitats esportives centren el debat de l’últim Consell de la Gent Gran a Martorelles

 

La gent gran de Martorelles té diferents opcions per fer activitats al poble, dividides en diferents eixos. Des de l’àmbit cultural, on fan sortides, a l’àmbit formatiu. De fet, aquest darrer s’ha consolidat amb una oferta de cursos que, per primera vegada, ha esgotat totes les places. Això ha fet que, durant el Consell de la Gent Gran, s’hagi posat sobre la taula el fet de doblar alguns grups, com el de català i anglès, els que tenen més llista d’espera. Una opció que s’estudiarà per veure si es pot implementar el 2025.

A més, també s’ha posat èmfasi en l’àmbit esportiu. Des de la regidoria han explicat a tots els membres del consell que s’està treballant per ampliar l’oferta d’activitats esportives pròpies de la gent gran, així com fer-ne més difusió.

En aquesta sessió del consell, els membres també han fet valoració de diferents actes com la Festa Major i el dinar d’homenatge. En aquest punt han expressat la seva opinió sobre com han funcionat aquests esdeveniments.

Un consell que es reuneix habitualment un cop per trimestre, i és el punt de trobada d’aquest col·lectiu amb l’ajuntament per tractar temes relacionats amb la gent gran.