El DM Group Mollet s’enfronta aquest diumenge a l’Helios amb l’objectiu de sumar la segona victòria
Després de només una jornada les estadístiques són gairebé irrellevants, però aquest cap de setmana el DM Group Mollet rep l’equip menys anotador, el que més pilotes perd i el segon amb pitjor percentatge en tirs de camp del grup CB de Tercera Feb. Es tracta de l’Helios, un equip que en la seva estrena a la lliga va caure per 70 a 49 a la pista del Granollers i que diumenge visita el Pavelló de Plana Lledó.
Tot i la baixa de Javi Rodríguez i la incògnita de Carles Marzo, el DM Group Mollet continua sent favorit en aquest enfrontament contra el conjunt aragonès, un equip acabat d’ascendir contra el qual el Mollet vol fer bona la victòria contra el Barça. Per fer-ho, els molletans són conscients que han de mostrar la mateixa versió que van exhibir la setmana passada.
La qualitat i la superioritat física són dos dels avantatges del Mollet per aquest partit. Així i tot, dins la plantilla tenen clar que l’actitud i la intensitat és clau.
El partit entre el DM Group Mollet i l’Helios es jugarà diumenge a les 12:45h al Pavelló de Plana Lledó, un escenari que els de Josep Maria Marsà volen convertir en un autèntic fortí.

