Els veïns de Montornès podran participar en l’elaboració de l’Agenda Urbana 2030
Montornès, com tots els municipis de Catalunya, Europa i gran part del món, ha d’elaborar la seva Agenda Urbana 2030, és a dir, ha de decidir què es pot fer i canviar al municipi en els pròxims 5-10 anys per adaptar-lo als Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides. Per decidir tot això, l’Ajuntament vol comptar amb la participació dels veïns i per això ha organitzat dues sessions: la primera serà una conferència, aquest dijous, a càrrec de l’arquitecta, urbanista i activista Itziar González; i la segona, el dijous de la setmana que ve, amb tallers participatius perquè tothom pugui donar la seva opinió i fer aportacions.
Els tècnics i el conjunt de forces polítiques representades a l’Ajuntament ja van començar a treballar a l’estiu per estudiar quina feina s’ha fet en els últims anys en la consecució d’aquests ODS i diagnosticar quins són els principals reptes que es presenten al davant.
Les dues sessions es faran al Teatre Margarida Xirgu i les persones interessades poden apuntar-se a través del web de l’Ajuntament: montornes.cat/agenda-urbana.

