El Museu Abelló explora l’evolució del còmic en la seva nova xerrada de ‘La Col·lecció Creix’
El Museu Abelló continua amb el cicle de xerrades sobre l’art emmarcades en l’exposició ‘La Col·lecció Creix‘. Aquest cop ha tocat parlar sobre el còmic i com aquestes historietes dibuixades en vinyetes han impactat a la societat dels de l’inici del segle XX fins a l’actualitat.
Jaume Capdevila i Herrero, més conegut com a KAP, és un il·lustrador català de primera línia. Les seves vinyetes han aparegut a diaris com La Vanguardia o El Jueves, i la seva trajectòria el va dur a comissionar l’exposició del Museu Abelló de l’il·lustrador molletà FER. Acompanyant a KAP en aquesta xerrada, la dibuixant i artista plàstica Marta Cartu ha aportat la seva experiència com a professional del sector a la sessió, on ha aprofitat per posar en valor la feina del museu per donar visibilitat al còmic.
Des de la seva creació, les vinyetes còmiques s’han considerat un passatemps per a nens. Tot i això, tal com han destacat els artistes, aquestes vinyetes també s’han adaptat per a adults i moltes vegades han arribat a més població.

