28 de març de 2026
InformatiuMontmelóMunicipisNotícies

Els usuaris de Can Dotras ja estan instal·lats a la nova residència Neus Català de Montmeló

 

Per a molts pot ser un inici de setmana més, però per als treballadors i residents de la residència de Montmeló és un inici de setmana especial. Aquest és el primer dilluns que viuen ja instal·lats a la nova residència Neus Català. Després d’un trasllat intens, tot ja està en marxa i de mica en mica tothom es va adaptant. Uns primers dies que són intensos, i en els que estan centrats en el fet que tothom es faci casa seva la residència.

De moment, en aquesta nova residència estan els qui ja tenien la plaça a Can Dotras. Això vol dir 30 usuaris al centre de dia, i 14 residents a la residència. El nou equipament, però, té capacitat per a 36 de residència i 45 de centre dia. L’objectiu és que aquestes places es vagin omplint progressivament durant aquest any, i que al desembre ja estigui amb ocupació màxima.

Actualment, la segona planta la residència no està ocupada per residents, només acull els usuaris del Dinar en Companyia a la sala polivalent. L’activitat se centra a la planta baixa, on s’ubica el centre de dia, i a la primera planta, on hi ha els actuals 14 residents.