27 de març de 2026
InformatiuMollet del VallèsMunicipisNotícies

Mollet celebra tres dècades d’art i dansa de l’Esbart Dansaire

 

L’Esbart Dansaire de Mollet ha celebrat el seu 30è aniversari d’una manera molt especial, presentant dins la programació de la Festa Major d’Hivern l’espectacle ‘L’esbart en fa 30‘. Aquest espectacle ha combinat dos muntatges totalment oposats: per una banda, ‘Cant Espiritual‘, i per una altra, ‘Follia 7 glops de deliri’. La primera part ha recuperat un dels seus muntatges més icònics estrenat l’any 2000, basat en el poema de Joan Maragall, on s’exalta la vida davant la por de la mort.

En contrast amb la profunditat de ‘Cant Espiritual’, la segona part de l’espectacle ha estat molt més desenfadada i alegre, amb ‘Follia 7 glops de deliri’. Aquest muntatge, estrenat el 2023, és el més rodat dels darrers dos anys a l’entitat i té el vi com a protagonista, sumergint l’espectador en tot el que es crea al voltant d’aquesta beguda, des de les seves tradicions fins als moments de celebració.

Amb ‘L’esbart en fa 30’, l’entitat ha volgut reivindicar la seva trajectòria al llarg de tres dècades, celebrant la seva història, però també mirant al futur amb una mirada activa i dinàmica.