‘Becs de proa’, de la molletana Cristina Álvarez, rep el Premi de Poesia Narcís Lunes i Boloix 2024
El llibre ‘Becs de proa’ de la molletana Cristina Álvarez Roig ha estat premiat amb el darrer del Premi de Poesia Narcís Lunes i Boloix 2024 convocat per l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts. Amb aquesta distinció, Álvarez, ja ha guanyat una vintena de premis literaris des que el 2017 va començar a presentar-se a certàmens.
Els versos de la poetessa molletana Cristina Álvarez Roig, pertanyen al poema ‘Nuesa Endins, uns pares a l’hora de l’Àngelus’ del seu darrer llibre Becs de Proa. Acabat de publicar per Edicions Saldonar, és un llibre d’absències. Els versos, travessats pel dol, també estan plens d’anhel i de vida perquè segons l’autora la pèrdua se sublima gràcies al poder creador i transformador de la paraula.
Al llibre l’escriptora també fa pinzellades sobre la pèrdua dels fills al llarg de la història de la literatura, des de Marc Tul·li Ciceró fins a Vicent Andrés Estellés. La primera presentació del llibre es farà a Mollet a la llibreria L’Illa el 22 de maig i anirà a càrrec de l’escriptora vallesana Maria Teresa Pous.

