Els Premis Montserrat Roig es reinventen com a concurs de relat breu il·lustrat
L’Ajuntament de Martorelles i la Biblioteca Lolita Milà han presentat una nova edició dels Premis Montserrat Roig, que arriben enguany amb un format renovat. Els guardons es reformulen com a un concurs de relat breu il·lustrat amb l’objectiu de modernitzar-los i fer-los més atractius per a creadors i creadores del món artístic.
Podrà participar-hi qualsevol persona major de 18 anys, amb un màxim de dues propostes en forma d’àlbum il·lustrat on text i imatge es complementin. Les obres hauran de tenir un màxim de 20 pàgines, ser originals i inèdites, i promoure valors com la igualtat, la diversitat i la ruptura d’estereotips, tot fent ús d’un llenguatge no sexista.
El premi estarà dotat amb una única recompensa econòmica de 1.000 €, que s’atorgarà a proposta d’un jurat especialitzat.

