Montmeló tancarà el setembre amb una nova edició del Fitkam posant el focus en el món animal
El Fitkam, el Festival Infantil i Juvenil d’Arts Escèniques de Montmeló, comptarà aquest any amb 23 espectacles. El festival es farà el divendres 26 de setembre i el dissabte 27 i enguany serà la dotzena edició. El festival tindrà com a fil conductor el món animal.
Aquesta edició, com a novetat, comptarà amb una nova iniciativa amb la Biblioteca de Montmeló. Tant el dimarts 16 de setembre com el dijous 18, de dos quarts de 4 de la tarda a les 8 del vespre, els usuaris podran optar a aconseguir entrades pels espectacles del festival.
A més dels 23 espectacles que es faran a diferents espais del poble hi haurà activitats complementàries per als infants i propostes per als professionals del món de l’espectacle infantil i juvenil. A manca de menys d’un mes perquè arribi el Fitkam ja està gairebé tot definit.
L’any passat unes 5.000 persones van visitar Montmeló com a públic i es va comptar amb la presència d’un centenar de programadors.

