27 de març de 2026
InformatiuMontmelóMunicipisNotícies

Montmeló concentrarà l’activitat nocturna de la MotoGP a El Pedregar

 

Montmeló continua ultimant detalls de cara al cap de setmana del Gran Premi de MotoGP. Una de les principals novetats d’aquest any és el trasllat de tota l’activitat nocturna de divendres i dissabte a la zona d’El Pedregar, amb l’objectiu de reduir molèsties al centre del poble.

L’esplanada i els seus voltants concentraran totes les propostes: al carrer Progrés s’hi faran els espectacles d’acrobàcies stunts; al costat s’hi habilitarà un aparcament per a motos; a l’esplanada central s’hi instal·larà l’escenari per als concerts, i a l’inici i final del carrer Ronda del Pedregar hi haurà les guinguetes d’entitats i comerços.

El govern municipal explica que la nova distribució busca garantir el descans dels veïns i minimitzar les molèsties. Per això, es reforçaran els accessos amb Mossos d’Esquadra, Policia Local i Protecció Civil, que canalitzaran el trànsit cap a la zona. Tot i la planificació, l’Ajuntament demana paciència als residents davant la gran afluència de visitants que genera el cap de setmana del Gran Premi.

Els canvis en la mobilitat començaran dijous a les 15h, amb el tall de trànsit a l’avinguda Pompeu Fabra i el carrer de Vic, entre el carrer de l’Estació Vella i la rotonda de les Claus. A més, hi haurà modificacions en les parades d’autobús: en sentit Granollers s’anul·laran les de l’avinguda Pompeu Fabra (davant Tintó Carolà) i la plaça Ernest Lluch; i en sentit Montornès, la de davant Perruqueria Aglae.