Els Castellers de Mollet brillen a la Fira d’Artesans amb una actuació completa
La Fira d’Artesans és una de les cites marcades en vermell al calendari dels Castellers de Mollet, i enguany no han fallat: els de la camisa verd claret han descarregat tots els castells que portaven preparats a plaça. Amb unes 150 camises a la plaça de l’Artesania, els molletans han estat acompanyats pels Castellers del Poble Sec i la Colla Jove de l’Hospitalet, en una actuació que obre el segon tram de la temporada.
Tot i l’amenaça de pluja, la diada s’ha pogut celebrar amb normalitat. Els pilars d’inici de les tres colles han donat pas a l’actuació dels molletans, que han arrencat amb un 5de7 molt celebrat pel públic. A continuació han descarregat el 3de7 amb agulla i el 4de7, completant així una actuació rodona.
Els Castellers del Poble Sec, que actuaven per primera vegada a Mollet, han descarregat el 3de6, el 4de6 i el 3de6 amb agulla. Per la seva banda, la Jove de l’Hospitalet ha aixecat el 3de6 i quatre pilars de 4.
L’actuació s’ha tancat amb l’entrega d’obsequis per part de l’Associació de Veïns de la Fira d’Artesans, en reconeixement a la participació de les colles.

