La primera edició de la Murtrail reuneix més de 300 corredors a Martorelles
La Murtrail ha viscut aquest cap de setmana la seva primera edició, marcada per la pluja que ha obligat a retardar uns minuts la sortida. Tot i l’ensurt inicial, la cursa ha arrencat des del camp de futbol de Martorelles i ha endinsat els participants en els camins de Can Camp i la Serralada Litoral, amb un recorregut variat que ha combinat pujades exigents, baixades tècniques i trams més planers.
La prova ha ofert dos circuits: un de 10 quilòmetres i 420 metres de desnivell positiu, i un altre de 18 quilòmetres i 850 metres de desnivell. En la distància llarga, els guanyadors han estat Pol Codina i Núria Hospital.
Més de 300 corredors han participat en aquesta estrena, cadascun amb el seu propi estil: alguns descalços, altres amb la canalla o fins i tot amb les mascotes. La cursa ha estat oberta tant a corredors experimentats com a debutants en aquest tipus de proves.
El recorregut ha travessat diversos municipis del Vallès Oriental, com Santa Maria de Martorelles, Vallromanes i Montornès, amb sortida i arribada a Martorelles. La logística de l’esdeveniment ha anat a càrrec del Club d’Esports de Muntanya de Martorelles, que ha superat amb nota el repte d’organitzar la primera edició.
La Murtrail també ha tingut un vessant lúdic: alguns participants han pogut trobar pernils i llonganisses amagats pel recorregut, que havien de portar fins a la meta. Allà, tots els corredors han estat rebuts amb beguda, menjar i servei de massatge per recuperar-se de l’exigent esforç.

