31 de març de 2026
InformatiuMontmelóMunicipisNotícies

Tallat l’accés a Can Guitet pel Camí del Cementiri a Montmeló per les obres del desdoblament de l’R3

 

L’Ajuntament de Montmeló ha informat que l’accés a Can Guitet pel Camí del Cementiri queda tallat tant per a vehicles com per a vianants a causa de les obres de desdoblament de la línia R3 Nord en el tram entre Parets del Vallès i La Garriga.

Aquest tall afecta també el camí de Can Tabola. Mentre durin les obres, l’accés a la zona de Can Guitet s’haurà de fer a través del carrer del Camí Fondo de Can Guitet.

Amb motiu de la celebració de Tots Sants i l’augment de l’afluència al Cementiri, Renfe ha previst modificacions especials els dies previs a l’1 de novembre que permetran l’accés a peu i en vehicle fins a l’aparcament del Cementiri. Un cop passada la festivitat, el tall es mantindrà en les mateixes condicions actuals.