Hofor Racing s’imposa a les 24 Hores de Barcelona d’Automobilisme al Circuit de Montmeló
El Circuit de Barcelona-Catalunya ha viscut aquest cap de setmana la 26a edició de les 24 Hores de Barcelona d’Automobilisme, una de les proves més exigents i espectaculars del calendari. La sortida es va donar dissabte a les 12 del migdia i, després de 24 hores ininterrompudes de competició, diumenge a la mateixa hora es va baixar la bandera a quadres. Un any més, la resistència no només l’han posada a prova les màquines, sinó també els pilots i els seus equips, que han hagut de lluitar contra el cansament, els errors i la gestió de la cursa.
La victòria ha estat per a l’equip Hofor Racing, que s’ha mostrat imparable sobre l’asfalt montmeloní. El conjunt suís ha completat 733 voltes, la segona millor marca de la història de la cursa, i ha liderat la classificació absoluta durant 8 hores, més que cap altre rival.
La segona posició ha estat per a Haas RT, que ha creuat la meta amb només dues voltes de diferència. L’equip alemany ha superat diverses adversitats durant la nit i ha destacat la importància de l’estratègia en un certamen tan dur.
El podi l’ha completat Juta Racing. El conjunt lituà ha protagonitzat la gran remuntada de la cursa, escalant des de la 14a posició a la sortida fins al tercer lloc final.
Amb aquesta cursa s’han tancat les 24 hores series European Series. Des de 2022 que el circuit de Barcelona-Catalunya celebra cada any el desenllaç d’aquest campionat. Una prova on s’han pogut veure els millors grans turismes i turismes del panorama competitiu.

