5 d'abril de 2026
InformatiuMollet del VallèsMunicipisNotícies

Mollet visibilitza el suport a Palestina amb una jornada de vaga general

 

Aquest dimecres, Mollet s’ha sumat a la vaga general en suport a Palestina amb diferents actes de sensibilització i mobilització. La jornada arriba dos dies després de l’acord de pau entre Israel i Hamàs, però les entitats i sindicats convocants fan una crida a continuar la pressió internacional per garantir una pau duradora i condicions justes per a la població palestina.

A la plaça Pau Casals, famílies i participants han fet vaixells de paper amb els colors de la bandera palestina, simbolitzant la Global Sumud Flotilla, com a mostra de suport al poble palestí. L’activitat ha format part de la programació de les associacions “Mollet Acull” i “Aturem la Guerra”, que han organitzat diferents accions en el marc de la vaga.

A les 12 del migdia, els convocants, entre ells els sindicats CCOO i UGT, han llegit un manifest unitari on condemnen el genocidi perpetrat pel govern israelià i la colonització il·legal de Palestina. A l’acte també han participat regidors de l’Ajuntament de Mollet.

Posteriorment, els manifestants han realitzat una marxa fins a la Plaça Prat de la Riba, amb l’objectiu de mantenir la pressió internacional i exigir mesures com trencar les complicitats i establir un embargament total d’armes.