Mollet inicia la segona fase del repartiment de targetes per als contenidors intel·ligents
Avui, 20 d’octubre, ha començat la fase 2 del repartiment de targetes que permetran obrir els nous contenidors intel·ligents a Mollet. Aquesta fase afecta els veïns dels barris Estació del Nord, Col·legis Nous, Can Borrell, Santa Rosa i Plana Lledó, amb recollida a Can Borrell, l’Era, Can Lledó i l’Arxiu Municipal.
Els veïns poden recollir el seu kit d’accés dilluns, dimecres i dijous de 14:00 a 20:00 o dimarts, divendres i dissabte de 9:00 a 15:00. La data límit per recollir les targetes és el 15 de novembre, i els contenidors es tancaran definitivament el 24 de novembre.
A més, aquest vespre l’Auditori del Campus Fundació acull l’última xerrada pública per explicar el funcionament dels nous contenidors i resoldre dubtes.
Fins ara, el 75% dels veïns dels barris de la primera fase ja ha recollit les targetes, el 25% restant encara pot fer-ho a l’Arxiu Municipal.

