16 de març de 2026
InformatiuMontmelóMunicipisNotícies

Cotxes i motos clàssiques conquereixen Montmeló en la 12a edició de la trobada de clàssics

 

El Clàssic Club Montmeló ha celebrat amb gran èxit la 12a trobada de clàssics, que enguany ha commemorat el 75è aniversari de Seat. La cita ha batut rècord de participació, amb 130 motocicletes i una gran varietat de cotxes clàssics, alguns d’ells molt especials.

Entre els vehicles més destacats, s’hi trobava un KITT, el cotxe intel·ligent de la famosa sèrie ‘El coche fantástico, propietat de Javier, que ha mostrat com el vehicle respon a ordres per veu. La resta del cotxe ha estat restaurada per ell mateix amb l’ajuda de la seva filla, a excepció de la pintura. També ha cridat l’atenció el Renault 4/4 de 68 anys d’un veí del poble, Pere Reyes, el primer model de Renault produït a Espanya. Cada vehicle exposat portava darrere una història apassionant explicada pel seu propietari.

El Clàssic Club Montmeló destaca que, contràriament al que es podria pensar, les noves generacions també s’estan interessat per aquests vehicles clàssics, ampliant així l’afició i el futur de les trobades.