22 de març de 2026
EsportsMontornès del VallèsMunicipisNotícies

L’AE Montornès Futbol Sala presenta els seus 11 equips i impulsa un projecte femení

 

Uns 120 jugadors i jugadores defensaran aquesta temporada els colors verd-i-blancs de l’Associació Esportiva Montornès Futbol Sala. Tots ho fan amb la il·lusió de complir els seus objectius esportius, ja siguin permanències o ascensos, però sobretot amb la voluntat de gaudir practicant aquest esport.

Des de l’entitat ja s’està treballant per la creació d’una nova escola de futbol sala femení, un projecte que busca fomentar la participació de les noies en aquest esport.

La presentació oficial de la temporada ha comptat amb la presència del jugador del Barça, Eric Martel, que ha adreçat unes paraules de suport als 11 equips que enguany representaran el club. El primer equip serà el gran referent, ja que competirà a Divisió d’Honor, la màxima categoria del futbol sala català.