Montmeló acull una nova jornada de donació de sang i plasma
Montmeló ha acollit una nova capta de sang i plasma, impulsada pel Banc de Sang i Teixits. Aquesta iniciativa forma part d’una campanya global que té com a objectiu assolir les 1.000 donacions diàries que es necessiten actualment a Catalunya per cobrir totes les necessitats hospitalàries.
Durant tot el dia, la sala polivalent de Montmeló ha rebut diversos veïns i veïnes que han volgut col·laborar amb la causa. Des del Banc de Sang i Teixits s’anima la població a donar independentment del grup sanguini, ja que totes les donacions són necessàries.
Les campanyes de donació se celebren simultàniament a diferents punts del territori, fet que permet arribar a l’objectiu diari establert pel Banc de Sang i Teixits.
L’entitat recorda que poden donar persones d’entre 18 i 80 anys que pesin més de 50 quilos, i que cal venir amb identificació i no fer-ho en dejú.

