10 de març de 2026
InformatiuMontmelóMunicipisNotícies

Montmeló exhaureix els 500 dorsals per a la nova edició de la Ruta de les Fonts

 

Aquest diumenge 9 de novembre, Montmeló tornarà a viure una nova edició de la tradicional Ruta de les Fonts, una cita molt esperada pels amants de l’esport i la natura. L’activitat, que començarà a les 9 del matí als jardins de la Torreta, ha tornat a ser tot un èxit de convocatòria: s’han exhaurit els 500 dorsals disponibles.

Com en les edicions anteriors, la Ruta de les Fonts ofereix quatre itineraris adaptats a tots els nivells: la mini, de 7 quilòmetres; la curta, de 14 km; la llarga, de 18 km; i la XXL, de 23 km. Tot i que el recorregut presenta algunes variacions respecte a l’any passat, manté l’essència original perquè hi puguin participar persones de totes les edats.

Amb aquesta proposta, Montmeló consolida una de les activitats més populars del seu calendari esportiu i familiar, que any rere any combina natura, salut i convivència.