El Baix Vallès continua fomentant el comerç local a falta de pocs dies pels Reis i les rebaixes
Un cop passat Nadal, i amb els Reis i les rebaixes en el punt de mira, el Baix Vallès continua amb campanyes per fomentar el comerç local.
A Mollet, l’ADHEC manté en marxa el trenet de Nadal, que circula pel centre de la ciutat fins al pròxim diumenge 4 de gener. Mentrestant, a Montornès, la Unió de Botiguers ha impulsat diverses novetats: entre elles, aquest cap de setmana del 3 i 4 de gener les Carteres Reials visitaran els diferents comerços; i també s’ha recuperat el sorteig de Nadal pel dilluns 12 de gener. A Montmeló també s’ha apostat per sortejar vals regal per comprar a les botigues adherides; i un any més es dona continuïtat a la campanya Emociona’t. Una campanya que es complementa amb diversos espectacles i animacions infantils.
Finalment, per Reis, l’Associació de Comerç i Serveis de Martorelles sortejarà 1.000 € en vals de compra entre tots aquells qui dipositin tiquets de compra de 10€ o més, a les urnes dels comerços participants.

