Cada cop més persones aposten per la compra d’un habitatge a causa de l’escassa oferta de lloguer
Actualment, l’oferta de lloguer és escassa i, quan surt una oportunitat, no cal ni publicar-la a internet per trobar llogater en menys de 24 hores, segons afirmen les immobiliàries del Vallès Oriental. Aquesta és una tendència que ja ve des de fa temps i que ha portat algunes immobiliàries a viure situacions poc desitjables.
La poca oferta de lloguer ha fet que cada cop hi hagi més persones que apostin per la compra d’un habitatge, trobant-se amb una situació econòmicament més compromesa, especialment tenint en compte que al Vallès el preu d’un pis de 70-80 m2 ronda entre els 200.000 i els 250.000 euros.
La comarca del Vallès també és una opció molt escollida per famílies que es veuen obligades a sortir de Barcelona, ja que el Vallès els permet estar a només 20-30 minuts en cotxe de la capital. Entre les poblacions més cares de la comarca, les immobiliàries identifiquen Montmeló, Vallromanes i Granollers.

