El Carnestoltes ja ha arribat a Mollet per viure una setmana de Carnaval amb disbauxa i alegria
L’arribada del rei Carnestoltes a Mollet s’ha convertit en una de les festes més esperades de la ciutat. El característic personatge no ha arribat sol a la plaça Part de la Riba, sinó que ho ha fet acompanyat del color i la disbauxa de tots els personatges de la comparsa que lidera: el Moll, la Porqueta, la Granota, l’Amantis, el Rumberu i la Cor.
Tot i que els poders fàctics, uns personatges sinistres i histriònics, han intentat impedir que la festa arribés a la ciutat, això ha estat impossible i el Ball del Barraló ha estat el colofó d’aquest espectacle a càrrec de la companyia Carnamolles i l’Esbart Dansaire. La plaça plena de gom a gom ha viscut un esclat d’alegria, amb els molletans ballant amb faldilla, barret i mantó, la indumentària requerida pel Ball del Barraló.
Després de la rebuda del Carnestoltes, l’Esbart Dansaire ha continuat amb la festa carnavalesca amb una cercavila gamberra fins al Parc de Can Mulà, on el Manyó, a dalt del camió, ha agafat el protagonisme fent un pregó de carnaval ple de versots carregats de sàtira i crítica.
L’inici del carnaval a Mollet s’ha allargat amb aquesta festa, on no ha faltat la versió tecno del Ball del Barraló i amb la comissió Manyó imposant la constitució de la rauxa, els manaments per gaudir durant tota una setmana que clourà amb la gran rua i el judici del rei carnestoltes.

